Iveco Stralis X WAY/AD 340X42 Z OFF „PUMI“ (PO20180038)

249 900,00 € bez DPH 299 880,00 € s DPH


Farba: Biela
Motor: Iveco Cursor 11, 420 HP F
Výkon: 309 kW (420 k) pri 1 475 – 1 900 ot. min-1
Ročník: 2018
Emisná trieda: Euro 6
Pneumatiky: 315/80 R22,5, Disky: AL Alcoa leštené Diamant
Objem valcov: 11100 cm3
K odberu: apríl 2019

Doplňujúce údaje
Technické parametre:
Celková hmotnosť vozidla: 32 000 kg
Užitočná nosnosť podvozku: 22 220 kg
Pohotovostná hmotnosť podvozku: 9 780 kg
Celková hmotnosť súpravy: 44 000 kg
Rázvor: 4 250 mm
Maximálne zaťaženie náprav : 8 000 / 8 000 – 23 000 kg
Stály prevod diferenciálu zadnej náprav: 3,79 (HR)

Motor:
Radový preplňovaný 6 válec. Turbodúchadlo s variabilnou geometriou lopatiek (eVGT), 4 ventily na valec, rozvod OHC 24 V, s el. riadenými vstrekovacími jednotkami v hlave valcov. Dekompresná motorová brzda ITB s riadeným výkonom od turbodúchadla. Elektromagnetická spojka ventilátora. Autodiagnostika. Emisná norma EURO 6 B/C (HI-eSCR s použitím AdBlue).
Motorová brzda: 372 kW (506 k) pri 2 400 ot. min-1

Podvozok:
podvozok 8x4/4. Riadené nápravy 2 predné. Predné a zadné parabolické perá. Zosílený predný stabilizátor

Predná náprava 5890/Dtwin pre ON+/ OFF
Dve riadiace tuhé nepoháňané nápravy s kovanou nápravnicou so zvýšenou svetlou výškou, parabolické pérovanie, zosilnený stabilizátor, tlmiče. Guľôčkové maticové riadenie s hydraulickým posilňovačom, 2 okruhy. Bez údržbové mazanie. Integrovaný držiak strmeňov.

Zadná náprava 452191/ADB (HR-TM)
Hmotnostne optimalizovaná hnacia tandemová tuhá dvoj náprava s bez údržbovým uložením dvojmontáže kolies v oceľovom odliatku. Kolesové planétové redukcie a hypoidné prevody. Zavesenie triangel a spodné tyče, odpruženie spoločnými 3 listovými perami na centrálnom čape (Cantilever), dva zadné stabilizátory Medzi nápravový diferenciál s uzávierkou.

Brzdy:
Vzduchom ovládané prevádzkové brzdy kotúčové, na prednej aj zadnej náprave, priemer 432 mm s vnútorným chladením a plávajúcimi strmeňmi so systémom regulácie. Vzduchom a elektricky ovládané ventily kolies (EBS). Ďalej ma funkcie ABS, ASR, EBL, BAS, ESP, ARB, ECO-Roll. Integrovaná funkcia motorovej brzdy (a retardéra) pre optimalizáciu opotrebenia. Parkovacia brzda pôsobiaca pružinovými valcami na kotúče zadných kolies

Prevodovka:
Nová prevodovka ZF 12TX 2010 TO
Automatizovaná 12-stupňová ZF. Suchá automaticky ovládaná a vymedzovaná 17“ spojka ConAct. Pomocný pohon P.T.O. ZF NH/4c, expanzný modul.

Kabína, riadenie:
Kabína AD-EVO LR denná viacúčelová, vnútorná šírka 1990 x dĺžka 1 450 mm, mechanický odpružená 4 jednotkami. Čalúnená zadná stena s oknom v zadnej stene. Motorový tunel výšky 360 mm. Volant vľavo s pneumatickým zámkom nastavenia.

Elektrická sústava:
24V, 2 x 170 Ah batérie s odpojovačom, Ecoswitch prepínač, systém multiplex s CAN, frame computer, autodiagnostické funkcie napojené na telematiku, ochrana elek. vodičov v kabelových chráničoch ADR, zadné združené svetlá, hmlové svetlá, FMS rozhranie, 15 pin zásuvka pre ťažné

Asistenčné systémy:
EBS elektropneumatický systém elek. riadenia účinku bŕzd a trakcie, BAS systém efektívneho panického brzdenia, CC+Gap tempomat z dvoma rýchlosťami, Creep plaziaci mód spojky pri manévrovaní , Ecoroll volnobežka, iECO obmedzovač rýchlosti s 2 hodnotami úpravy charakteristiky motoru a radenia podľa hmotnosti súpravy na vyšších prevodoch, std/opt podľa kategórie, ESP/EVSC elektronický stabilizačný systém

Výbava vozidla:
Integrovaná automatická klimatizácia, rádio CD,BT,USB ovládanie z volantu, uzávierka diferenciálu, digitálny tachograf pre dvoch vodičov, zn. VDO Siemens, obmedzovač rýchlosti 90 Km/h, alternátor 90A, kompresor 630 cm3, nádrž AL 290 L, AdBlue nádrž 50 L vyhrievaná, predný stabilizátor, zadný stabilizátor, centrálne zamykanie dverí, peľový filter v saní kabíny, tempomat, manuálne sklápanie kabíny, sedadlo vodiča text. vzduch, sedadlo spolujazdca textil 2 stupňové, príprava pre pomocný pohon P.T.O., príprava ovládania svetiel na streche, hmlovky, imobilízer, elek. a vyhrievané zrkadlá, oceľový predný nárazník, AEBS, príprava pre betonmixer, ROCKIN MODE.

DOMIEŠAVAČ BETÓNU S VLASTNÝM ČERPADLOM:
Technické dáta:
Maximálny teoretický výkon: 61 m3/h
Maximálny tlak na betón: 71 bar
Maximálny počet zdvihov / min: 32
Valce na betón: 200 mm x 1000 mm
Objem násypky: 400 l
Kapacita bubnu: 7 m3
Geometrický objem bubnu: 12,8 m3
Objem vodnej nádrže: 800 L

Výbava:
2 vysielače diaľkového ovládania vybavené syntetizérom pre automatickú zmenu frekvencie
8-mi polohovými joystikmy, regulátorom prietoku a 20 m predlžovacím káblom
Diaľkovo ovládaný elektrický vibrátor na roštu násypky
Centrálny mazací systém pre čerpaciu jednotku
Prídavný mazací systém pre čerpací jednotku
Automatický systém pre mazanie piestov hydraulickým olejom
Podložky pod operné nohy z tvrdeného plastu
Pracovné svetlo na násypke
Príslušenstvo pre čistenie a umývanie potrubia na betón
Systém pre automatické udržovanie výšky betónu v násypke
Dvojplášťové potrubie na betón z vysoko oteru odolnej ocele – CIFA Long Life Pipes 100 mm
WAP
Pneumatický uzáver koncovej hadice
Riadenie a informácie čerpacej jednotky
Diagnostika
Farebný LCD display








Máte záujem o toto vozidlo? Kontaktujte nášho predajcu